پدیده، تا ۲۰۲۷ در بارسلون ماندنی شد جوکر باارزش‌ترین بازیکن NBA شد کاپیتان دورتموند در راه لیگ فوتبال آمریکا کاپیتان سابق ایران در کینگزلیگ نحوه خرید بلیت بازی تراکتور و گل گهر+ قیمت و لینک خرید پیشنهاد تمدید برای ۴ پرسپولیسی شکایت باشگاه سپاهان از مدیران پرسپولیس زمان بازی رئال مادرید و دورتموند در فینال لیگ قهرمانان اروپا - فصل ۲۰۲۴ نتیجه بازی برگشت بایرن و رئال مادرید در لیگ قهرمانان+ ویدیو گل‌ها| صعود آقای آنچلوتی به فینال ویدیو خلاصه بازی برگشت بایرن مونیخ و رئال مادرید در‌ لیگ قهرمانان ویدیو گل دوم رئال مادرید به بایرن توسط خوسلو (۱۹ اردیبهشت ۱۴۰۳) ویدیو گل اول رئال مادرید به بایرن توسط خوسلو (۱۹ اردیبهشت ۱۴۰۳) ویدیو گل اول بایرن مونیخ به رئال توسط دیویس (۱۹ اردیبهشت ۱۴۰۳) برگزاری یک مجمع تک کاندیدای دیگر در هیات‌های ورزشی خراسان رضوی | رئیس هیات شمشیربازی استان انتخاب شد پخش زنده بازی رئال مادرید و بایرن مونیخ در لیگ قهرمانان اروپا (۱۹ اردیبهشت ۱۴۰۳) + تماشای آنلاین افتخار آفرینی کاراته کاران خراسانی در آسیای مرکزی بازگشت پورعلی گنجی به تمرینات پرسپولیس دلسوزی یک شمشیر باز برای جواد نکونام دفاع مدیر ورزشی اینتر از خرید طارمی
سرخط خبرها

تقدیر قلعه‌نویی از زحمات مورایس و رحمتی

  • کد خبر: ۱۹۲۹۰۱
  • ۱۵ آبان ۱۴۰۲ - ۱۶:۰۶
تقدیر قلعه‌نویی از زحمات مورایس و رحمتی
امیرقلعه‌نویی، سرمربی تیم ملی در نشستی با حضور مورایس و رحمتی از زحمات این دو مربی تقدیر کرد.

گروه ورزش|شهرآرانیوز، امیرقلعه‌نویی در نشستی با حضور موریایس، سرمربی سپاهان و مهدی رحمتی، سرمربی نساجی حضور یافت و از زحمات آن‌ها تشکر کرد.

در این نشست مهدی تاج، رئیس فدراسیون فوتبال هم حضور داشت. قلعه‌نویی با تمجید از زحماتی که مربیان سپاهان و نساجی برای فوتبال ایران می‌کشند، این جملات را به زبان آورد: «در ابتدا باید اعلام کنم اگر باشگاه سپاهان روز سه‌شنبه بعد از بازی به زمین تمرین برای ریکاوری نیاز دارد، این آمادگی وجود دارد زمین شماره دو تیم ملی را در اختیار آن‌ها قرار دهیم. از دو تیم خوب فوتبال ایران نساجی و سپاهان تشکر می‌کنم که روز‌های سختی را سپری کردند و فشار بدنی مضاعفی را متحمل شدند. همچنین برای پرسپولیس آرزوی موفقیت دارم، هر چند معتقدم جای استقلال هم در این مسابقات واقعا خالی است.»

تقدیر قلعه‌نویی از زحمات مورایس و رحمتی

سرمربی تیم ملی درباره رصد لیگ نیز این جملات را به زبان آورد: «ما لیگ را بر حسب وظیفه رصد می‌کنیم و برنامه‌ها را بر مبنای اینکه باشگاه‌ها و تیم ملی موفق شوند تنظیم می‌کنیم. وظیفه هم داشتیم به اردوی دو تیم بیاییم. می‌خواهم از آقای مورایس به خاطر زحماتی که در فوتبال ایران می‌کشد، تشکر کنم. همچنین از مهدی رحمتی ممنونم، چون او یک مربی جوان و صاحب سبک است و نوع فوتبال تیم‌هایش نشان می‌دهد که آینده خوبی در فوتبال ایران دارد. رحمتی درست مثل همه عزیزانی که برای فوتبال این مرز و بوم تلاش کرده‌اند، به گردن فوتبال ایران حق دارد.»

سرمربی تیم ملی به روز‌هایی اشاره کرد که خودش سرمربی تیم‌های باشگاهی بود: «من خودم مربی باشگاهی بودم و می‌دانم برنامه‌ریزی برای باشگاه‌ها و همزمان تیم ملی چقدر سخت است، ولی مهم باشگاه‌ها هستند که یک تیم ملی قوی را تشکیل دهند. از طرفی سازمان لیگ هم تمام تلاش خود را می‌کند که مسابقات ضربه نخورد. امیدوارم هر اتفاقی می‌افتد باعث خوشحالی مردم این سرزمین شود.»

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->